فروش ویژه
شناسه محصول: 4465

کتاب عمامه داران

ویژگی‌ها
موضوع:
نویسنده:
ناشر:
تعداد صفحه:
رده سنی:
نوع جلد:
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای یک میلیون تومان
free-shipping
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط آرادبوک
15% ۵۹,۵۰۰تومان

ناموجود

توضیحات

کتاب حاضر کتابی مصور به دو زبان فارسی و انگلیسی، منتخبی از هزاران عکس از پروژه عکاسی‌ بهزاد جائز از عکاسان خوب ایران در مورد زندگی طلبه‌های جوان از زمان ورود به حوزه علمیه تا زمان دریافت عمامه است.

جائز به مدت پانزده سال به حوزه علمیه رفته و از نزدیک شاهد زندگی طلبه‌های جوان بوده و از آن‌ها عکاسی کرده است. در طول این مدت او خود را در جریان زندگی آنان قرار داده تا بااخلاق و روحیات آن‌ها آشنا شود و سعی نموده این روحیات را در عکس‌های خود انعکاس دهد. موضوع این عکس‌ها مدت پنج سال طلبگی طلاب از ورود به حوزه تا مُعمم شدن آن‌ها است.

جائز در کتاب خود می‌نویسد: ابتدا احساس می‌کردم هیچ حرف مشترکی با این افراد ندارم و با جامعه‌ای کوچک و بسته روبرو شده‌ام، برای همین تصمیم گرفتم عکاسی را از حجره‌هایشان شروع کنم بعد به کلاس‌های درس رسیدم و غذاخوری و کتابخانه و غیره و غیره. اوایل کتابخانه‌ها همیشه پر از طلبه‌ها بود که مشغول مطالعه بودند اما هرچه جلوتر آمدیم، تعداد افرادی که در کتابخانه دیده می‌شد کمتر می‌شد، بهترین ساعات کارم هنگام استراحت و غذا خوردن با طلاب بود، همان زمان فهمیدم آن‌ها از بحث و گفتگو استقبال می‌کنند و می‌توانم سؤال‌هایم را از آن‌ها بپرسم.

کتاب عمامه داران، کتابی است در به تصویر کشیدن گذران زندگی طلبه‌های جوان در مدت تحصیل در حوزه که پس از موفقیت در کسب عمامه، جایگاه اجتماعی‌شان در جامعه تغییر می‌کند و نگاه‌ها به آن‌ها نیز در اجتماع تغییر نموده و معنا و تعریف دیگری پیدا می‌کند؛ بهزاد جائز در این پانزده سال سعی کرده این مسیر نسبتاً طولانی را با دوربین خود به تصویر بکشد و در کتاب خود منعکس نماید.

توضیحات تکمیلی

وزن 900 گرم
ابعاد 23,5 × 22,5 سانتیمتر
موضوع

نویسنده

مترجم

,

ناشر

تعداد صفحه

رده سنی

قطع کتاب

نوع جلد

زبان

,

شابک

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

فروش ویژه
کتاب عمامه داران

ناموجود

15% ۵۹,۵۰۰تومان
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.