روش های ارسال:
1- پست پیشتاز به تمام نقاط کشور
2- تحویل 24 ساعته شهر تهران
3- ارسال تیپاکس به تمام نقاط کشور

1- پست پیشتاز:
فروشگاه اینترنتی آرادبوک به صورت آنلاین به سامانه اداره پست کشوری مرتبط است و هزینه ارسال سفارش در زمان تکمیل سبد خرید طبق تعرفه های اداره پست محاسبه و به کاربر نمایش داده می شود. سفارش هایی که تا ساعت 12 ثبت گردد، همان روز بررسی، بسته بندی و تحویل اداره پست خواهد شد. سفارش های ثبت شده بعد از ساعت 12 یک روز بعد به اداره پست تحویل خواهد شد. همچنین هزینه ارسال تمام سفارش های با مبلغ بیش از 1,000,000 تومان به صورت پیشتاز به تمام نقاط کشور رایگان خواهد بود. (هزینه ارسال هر کالا با توجه به حجم و وزن آن متفاوت است) و همچنین 0.5 درصد به عنوان هزینه بسته بندی در تعرفه های نمایش داده شده اداره پست محاسبه می گردد. برای اطلاع از وضعیت سفارش خود، می توانید از سایت اداره پست tracking.post.ir وضعیت بسته را مشاهده و پیگیری نمایید. کد رهگیری مرسوله پستی پس از تحویل بسته از سوی فروشگاه به پست، برای مشتری ارسال می گردد.

2- ارسال 24 ساعته شهر تهران:
سفارش هایی که تا ساعت 16 ثبت شوند پس از بررسی و بسته بندی، روز بعد (روز کاری) ارسال می شوند. در نظر داشته باشید که مامور ارسال آرادبوک بسته سفارش مشتریان را در ورودی اصلی ساختمان تحویل می دهد و امکان ورود به داخل ساختمان های مسکونی و اداری و تحویل بسته ها به واحد ها وجود ندارد. هزینه پیک ویژه برای سفارش های کمتر 500,000 تومان به تمام نقاط شهر تهران (به جز مسیرهای جاده قدیم تهران کرج و اتوبان لشکری)  35,000 تومان و منطقه لواسانات 90,000 تومان است. سفارش های بیش از 500,000 تومان به صورت رایگان برای تمام نقاط تهران به جز لواسانات ارسال می گردد. منطقه لواسانات به دلیل هزینه بالای ارسال در صورتی شامل سرویس رایگان می باشد که حداقل مبلغ سفارش 800,000 تومان باشد، در غیر اینصورت هزینه ارسال 90,000 تومان محاسبه و اخذ می گردد.


نکات مهم در هنگام تحویل سفارش و شرایط مرجوع نمودن کالا
1- مشتریان محترم می بایست در هنگام تحویل گرفتن سفارش از مامور اداره پست، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی بسته بندی و کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد)
توجه گردد پس از تحویل ظاهری کالا، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
توجه: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری محترم (تحویل گیرنده کالا) باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی آرادبوک اطلاع دهد.
2- در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست، مشتریان محترم می بایست در حضور مامور پستی و قبل از امضای رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردند و در صورتی که کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به خدمات مشتریان فروشگاه آرادبوک اطلاع دهند. در این موارد چنانچه تحویل گیرنده بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (به منزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضا نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.
3- در زمان تحویل کالا توسط پیک یا مامور پست، اگر کالای ارسال شده از نظر فنی ایراد داشته باشد طبق قوانین فروشگاه، مشتری با هماهنگی قبلی با واحد پشتیبانی مشتریان، تا 7 روز مهلت تعویض کالا و مرجوع کالا را خواهد داشت و هزینه ارسال کالا به عهده آرادبوک خواهد بود. در صورت ارسال با پست، لطفا نوع سرویس را سفارشی و پس کرایه انتخاب نمایید.
4- امکان تعویض یا مرجوع کالا در صورتی که کالا مورد استفاده قرار نگیرد و آسیبی به آن وارد نشده باشد با هماهنگی واحد پشتیبانی تا 7 روز پس از تحویل کالا برای مشتریان محفوظ و قابل انجام است. در این صورت هزینه ارسال کالا به فروشگاه با مشتری خواهد بود.